Blgsrra hiç bişey sürmedim çoçuklarımda Dr.osman gönülalda asla önermiyor jeli bizim doktorumuzda önermedi,,sadece dişliğini buzluğa atıp veriyordum şuanki oğlum 10,5 aylık onada aynısını yapıyorum havuç veriyorum dolaptan çıkartıp eline soğuk soğuk gayet iyi rahatlatıyor 38 dereceyide bulunca ateşi parol veriyorum doktorumda böyle diyor zaten