Yaaa bu zamana kadar o kadar zor süreç atlattık ama böyle bir şey yaşamamıştım. Gündüz ağlayarak kalkıyor yüzü bir an gülmüyor hep mızmız hep ağlıyor. Sürekli çığlıklar atarak ağlıyor güleç bebeğim gitti sanki başka bebek geldi . Gece saat başı kalkıyor çok zor uyuyor gece hiç ağlamazdı çığlık çığlığa zor susturuyorum . Diş falan dedik ama diş böyle mi oluyor bi sorunu mu var anlamıyorum . Sizlerde de durum böyle mi ? Doktora gidicem artık