Arkadaşlar bebekleriniz ne zaman yabancıyı ayırt etmeye başladı yani şöyle sorayım benim bebeğim 7 aylık annemi ablamı eşimi tanıyor ben yanından ayrılınca ağlamıyor mesela çok acıkınca emmek için üstüme geliyor diğer türlü çok umrunda değilim 😂 sizinkiler nasıl