Selam anneler. Aşırı kabızlık yaşıyorum sanırım hemoroid oldum doktora gidecem yarın 10 gündür geçecek geçer diye bekledim ama olmuyor fena oldum ve bu yüzden karbonhidratı kestim ekmek makarna pirinç vs akşam yemeği sebze salata falan idare ediyorum , siz kabız iken neler tükettiniz nasil beslendiniz ne yiyeceğimi bilmiyorum kahvaltıda falan üstüne bide farkettim ki yumurta aşırı gaz yapıyor bende 2 gündür perişanım. Gaz kabız derken ne yiyeceğimi şaşırdım üstelik emziriyorum bebeğim 64 günlük napacagimi şaşırdım tavsiye verseniz.. 😭