Oğlum 10 aylık şu an. Sütüm geç geldiği için hastane de mama vermişlerdi. Sütüm geldikten sonra da hem mama hem anne sütüyle devam ettim. Araştırmalarım sonucunda hipp mamayı kullanmaya başladım. İçeriği en organik olan oydu. Hala kullanıyorum. Bebeğinizin günlük ihtiyacını uygun ölçülerde verdikten sonra karşılıyor. Kilo aldırmak istiyorsanız arı mama alın ameliyat olacak bir yakınım çocuğu için kilo aldırıyor diye kullanmıştı. Ama amaç kilo aldırmak değil sağlıklı bir şekilde gelişimi. Oğlum 4200 doğdu, her ay da minimum 900 gram aldı