Kuzu Eslem_Somuncu aynı haberde bende satılmasının caiz olmadığını gördüm süt kardeşleriyle evlenmek dinimizce haram kimin sütünü kimin cocugunun icmedigini bilmediğimiz için satılması caiz değilmiş ama Allah göstermesin bı bebeğin annesi veremyicek durumda olsa ona tabiki de yardım ederiz ama en azından sütümuzu kimin içtiğini biliriz
Mom022 Eslem_Somuncu nerden satın almaya çalışıyorlarmış? ben 3 litreye yakın bedava verecek kimseyi bulamadım. Hala aktif emzirdiğim icin döktüm hep ziyan oldu.
Caydemir Izledim esime soyledim alan nasil guveniyor acaba dedi. Ben sagiyorum hep satsam zengin olurum😂
Eslem_Somuncu Ozsahantuba valla bu fikir cezbetmedi degil. Cok sutum var bebegimde istahsiz tuketemiyor dolapta yerde kalmadi. Alan olurda neden olmasin yanlis mi dusunuyorum acaba
elmalikurabiye Eslem_Somuncu masallah. Ozel birsey yaptiniz mi? Atmayin. Muhallebi yapin yogurt yapin..
Aminem Eslem_Somuncu dinen sizin sütünüzü içen bebekle sizin bebeginiz kardeş oluyor o yüzden evlenmeleri haram ve dünya hali ne olcagı belli olmaz riskli bir konu İslam dinene göre
Ozsahantuba Eslem_Somuncu bebeğiniz kaç aylık ben emmek istemediği dönem de vitamin ilacı veriyordum iştahını açıyordu
Eslem_Somuncu elmalikurabiye yok hicirrsey yapmiyorum valla olacagindan oluyor cabaya gerek yok. Ocse aslinda cok artmaz ama icmiyor. Sut bollugu icinde gittim mamaya para verdim belki onu icer diye caresizlikten. Sut olsa nolur icmedikten snra inanim sagmayi birakasim geliyor icmiyor diye. Ben hic emziremedim hep sagiyorim ondan da artti
Eslem_Somuncu Ozsahantuba ziyan olmasindansa bencede iyi fikir. Mamaya para vermek zlruna gidiyor insanin sut bollugunda
Eslem_Somuncu Ozsahantuba 3 ay 20 gunluk 2.ayindan beri boyle ytaptirmadigim test kalmadi tek skintisi vitaminleri dusukmus zinfort verdi dha kotu yapti. Kullndiginiz vitaminin adi nedir
Zeynepazram Cok tehlikeli sagan kadın hijjenik sagıyor mu aids hıv gibi hastalıkları var mı bunları bilemeyiz süt icmesin daha iyi cunku bu virusler seneler sonra belirti veriyo kişi kendini saglıklı bile sanabilir
Ozsahantuba Eslem_Somuncu vitabiol ve poliviti dönüşümlü kullandım şuan 11 aylık diş çıkarma dönemin de iştahsız olduğu zamanlar sabah aç karnına bir tatlı kaşığı veriyorum
Ozsahantuba Eslem_Somuncu kesinlikle katılıyorum senin bebeğinin ihtiyacı olmadığı ama diğer bebeklerin çok fazla ihtiyacının olduğunu bilerek boşa sağıp dökmek veya kullanmamak o kadar zor bir durum ki
Eslem_Somuncu Mom103 15 dakika filan sagiyorum 150 -180 gunduzleri geveleri 250ye kadar cikiyor. Elektrikli degil wee manuel pompa benimki
Fatoli Süt annelik peygamber efendımızın zamanına dayanıyor yasak degil. Fakat bılınmelı işte ben de ilk cocugumda verdım tanıdıgıma ama biyioruz bırbırımızı
Eslem_Somuncu Mom022 bilmiyorum ki keşke bilsekte versek. Burda birbirine vermeye kargolatmaya calisanlar oluyor ama satmayida burdan yaptirirlar mi yada alan olur mu bilmiyorum
Eslem_Somuncu Mom022 3buçuk litrede ben döktüm dura dura bozuldu poşetede para vermek istemedim acikcasi yerimde yok zaten