Kizlar oğlum 16 aylık olacak.
9.7 kg ve 78 cm boyu var.
Biraz minyon bı çocuk. Doktor zayıf ve kısa olduğunu söylüyor. Beslenmesi güzeldi, bi kaç haftadir diş sebebiyle biraz iştahsız. Aynı zamanda demir eksikligi vardı damla kullaniyoruz.
Kilo ve boy uzatmaya yardımcı neler yapabilirim acaba ?