Merhaba anneler. Oğlum 5,5 aylık. Ama son 1 aydır zaten emmesi çok kısa çok direniyor. Mama zaten asla kabul etmiyor. Son 1 haftadır da huyu öylesine değişti ki sinirli ağlamaklı bir çocuk oldu. Herşeye direniyor ki benim oğlum hiç böyle değildi kendi halinde bir çocuktu. Bir anda böyle olunca bir sıkıntısı mı var acaba diye düşünüyorum. Yaşayan var mı?