Merhabalar, bebeğim 5 buçuk aylık. Sürekli eli ağzında sanki kaşıyor gibi. Arada gece huzursuzluğu oluyor ama anlayamıyorum ne durumda. Almanya’dan osanit diş topu ve jel geldi fakat ben ne zaman ya da ne kadar kullanmalıyım bilemedim. Ya da kullanmaya başlamalı mıyım hemen? Diş eti böyle epey sert gibi de. Bu ürünleri kullananlar yardımcı olabilir mi?