ikicocukluanis bekledigimmucizemm ay vallahi 3 gundur bende oyleyım yuzum gozum sis ve bende emzırıyorum nane lımon ıhlamur prtakal suyu nr dedysem bana mısın demedı bi hafta cekecem galiba
melamu bekledigimmucizemm aynı şeyi 1 haftalık lohusayken yaşadım çok ağır grip geçirdim serum takılmak istendi uzun sürüyor bebek durmaz diye istemedim parol verildi içip kendimi terlettim 1-2 günde toparladım şükür
hsenamt bekledigimmucizemm gecti mi gribiniz, ben de emziriyorum ve grip oldum. Ne yapacağım bilmiyorum. Acile gittim geldim gne verdi vurdum. İlac da yazdi. İlaclari aldim ama kullanmak istemiyorum. Siz nasil yaptiniz
bekledigimmucizemm kerel parol limonlu su ve bol sıvı tüketmek gerekiyor bebeği bu süreçle öpmeyin iyileşene kadar ben öyle yapacağım
bekledigimmucizemm hsenamt bol bol su be sıcak şeyler içtim geçti hemen çok şükür parol içtim sizde kullanabilirsiniz