kızlar oğlum 10 aylık ve 4 gündür ateşliydi dişe bağladım ama bence değildi neyse hastaneye götürdüm doktor dişleri geliyor dedi başka birşeyi yok dedi bugün baktım bugün ateşi yok gitmiş böyle yüzünde bişeyler var reçeteye zaditen yazmış ben 6. hastalık diyorum ama doktor öyle bişe söylemedi bakar mısınz bu ilacı niye yazdı o zaman anlamadım 