8 aylık bebeğim var emziriyorum. 2 gün önce acile gttim antibiyotik yazdı boğazlarım cok iltihaplanmış 39 bucuk atesim vardı. Süte geçmeyen antibiyotik dedi doktorda stajerdi üniversite hastanesi. İlacın adı ceftinex 600 mg .Prespektüsünü okudum bugün emzirenler için kullanılmamalıdır yazıyor. Kullandammı kullanmasammı karar vermedim