nrysn Kızlar selam, doğumla beraber taşikardi çıktı bende. Ara ara ritmim cok yükseliyor bazen 150 yi vuruyor. Doktora gittk bu gibi durumlara yapacak birşey yok tehlikeli değil dedi. Benim gibi yaşayan varmı acaba?
sevo05 nrysn Bende de oluyor aynı şekilde. 130 oluyor gün içinde. Holter falanda takıldı. İlaç öneren de oldu gerek yok diyende. Sizi rahatsız ediyor mu?
pozitifanne06 nrysn arkadaşımın ablasında olmuştu sonrasında TSH yüksekliği sebebiyle olduğu farkedildi kan verdiniz mi
nrysn sevo05 bazen oluyor canım bende de ama doktorada gitsem yapabileceğimiz birşey yok diyor. Beloc içersin cok sık olursa dedi. Ara ara oluyor .
nrysn sevo05 emzirirken kullanma bence yan etkisi olabilir. Doktora gitmende fayda var ama bende bir çözüm bulamadım.
nrysn sevo05 cok olmadığı için sadece olduğu an alıyorum. Sizde sıklığı ne peki? Mesela geçenlerde yine oldu benim 170 e cıktı
nrysn sevo05 selam geçenlerde yine oldu benim 170 e vurdu geçti. Siz bişeyler yaptınız mı sonrasında? Doğumdan sonra böyle birşey kaldı bende..
sevo05 nrysn Baya yükselmiş. Ritim konusunda uzman bir doktora gözükün bence. Ritim holter falan takılabilir. Ben umursamamaya çalışıyorum. Arada tansiyonum yükseliyor oda çok etkiliyor.