Normalde asla böyle şeyleri ihmal etmem ama üşengeçliğimin esiri oldum..Geçen gün Alez takmayı unutmuşum oğlum yatağımıza işedi resmen göl yaptıı😃döşeği sildim ama geçmedi içine işlemiş resmen bugün tekrar sildim ama asla geçmiyor ne yapmam gerek..Yıkamacı çağırsam geçermi açıkçası kaliteli de bir yatak bambu atmaya kıyamam geçsin istiyorum öneriniz var mı ?