Aminehumamoms Dışkıda ve idrarında enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi geçermi hemen yaşayanınız varmı😔
2bebisannesi_ Aminehumamoms bizde 2 aylıkken çıktı enfeksiyon kanında çıkmıştı ates vardı 7 gün hastanede yatmistik küçük olduğu için gözlem amaçlı denildi antibiyotic de kullandık hastanede serumlar da verilmisti cok geçmiş olsun Bi an önce iyileşir inşallah
Aminehumamoms lAmMelodi evet vardım bende sizi hatırladım nasıl gidiyor bebeli hayat 😁 benim kızım çok yaramaz şimdiden😄😄
lAmMelodi Aminehumamoms Güzel gidiyor alışmaya çalışıyorum diyelim😂Gündüz uyusa daha da iyi olucak aslında😴
Aminehumamoms lAmMelodi benimkide gündüz uyumuyor hep kucak istiyor hiç birley yapamıyorum birde dışarı çıkmayı vs hiç sevmiyor zehir ediyor bana dışarıyı hiçbiyerede gidemiyorum çok ağlıyor gidince
lAmMelodi Aminehumamoms Benimki de ağlardı.Doktor günde evden çıkarma sayısını artır dedi.Mesela bir gün 5 dakika ikinci gün 10 dakika üçüncü gün 15 böyle böyle alışıyor💕