Yaklaşık 5sene önce falan kullanmıştım sonra ara verdim lazere gittim ki lazerden hiç memnun kalmadım. Tekrar IPL başladım koltuk altı, bikini, yüz, bacak bölgelerinde kullandım yaklaşık 2sene kadar düzenli, hamile kalınca bıraktım doğurdum bebeğim 1 yaşında yani 2senedir kullanmıyorum diyebilirim. Bacaklarımda çok memnun kaldım özellikle alt bacak almasam hiç almam ki kıllarımda gayet fazlaydı üst bacağım sarı olduğundan pek görmedi. Koltuk altı ve bikini biraz azalttı eskisi kadar çok yok ama yine var yani. Yüzüm eski haline döndü. Uyutuyorsa bile bence güzel yani uzun bir uyku sanırım 😂😂