Bebeğimde doğduğundan itibaren şu fıtığı vardı bir yaşına bastı ve amealiyat dedi doktor amealiyat olmasını hiç istemiyorum korkuyorum genel anestezi ağır bir şey sonuçta. Bana tecrübe, istanbul da doktor önerisi verecek varsa çok sevinirim çok üzgünüm