Ben çıldırmak üzereyim bu çocuk ne gece ne gündüz uyumuyor çok ciddiyim. Öyle hani çocuğu 15 saat uyuyup da ay uyutamıyorum diyorlarya öyle değil 24 saatte 3 saat uyuyor kızım. Ben tükendim ilk bebeğim bi yolu yordamı varsa Allah rızası için biri akıl versin araştırmadığım denemediğim şey kalmadı. Bi sorunu da yok neşeli sağlıklı mutlu bir bebek çok şükür ama hep güleyim bağırıp anlatayım istiyor gece gündüz. Tek bakıyorum ve uykusuzluktan yorgunluktan sütüm azaldı sürekli emdiği için de göğüsler dolacak zamanı bulamıyor zaten. Hasta oldum en sonunda. Atak matak diyorlar da böylesi atak değil yani saldırı adeta.