Bebikolarim yine bir bademcik sorunuyla karşı karşıyayım napmam gerekiyor ölmek istiyorum artık yemin ederim normal hali gülle kadar şişmiş halini birde tahmin edin sabah bir kalktım boğazım ağrıyor ve yine çok beter bir şekilde şişmiş normal haliyle yemeği zor yerken şimdi hiç yiyemiyorum nefret ediyorum şu hayattan artık kalbim çarpiyor bademciklerim sistiginde ve bademcik yüzünden 43 kiloyum tiroidlerimi bozdu bademcik nefes bike alamıyorum bazen uyandığımda ağzınla nefes aldığımi fark ettim ve 4 sene önce Ankara’da kronik bademcik teşisi konuldu bana penisilin yazdı doktor alacaktı misafiriz diye aldiramadim penisilinde vurdurmaya çok korktum buradaki doktora geldiğimde herşeyi anlatmama rağmen ben almıyorum kime aldirirsan aldır dedi şikayet edecektim eşim uğraşmayalim dedi susturdu beni başka doktorda var evet ama onada randevu hiçbir şekilde bulamıyorum ve bugün öğrendim ki uzaktan bir akrabamizin kızı bademcik yüzünden kalp kapağı çürüme yapmış aylardır tedavi görüyor ya bende öyle olursam korkuyorum çocuğum bensiz kalacak diye napmam gerekiyor tekrar o doktora gidip yine laf yemek istemiyorum yada gidip aynı şeyleri derse şikayet mi edim ne biçim doktor bunlar 😢