Yuksel33 Kzıım 1 haftadır grip ve geçmiyor elimde ilaçlar vardı kullandım 1 haftadır ateş falan yok ama akıntı ve tıkanıyor arkadaşa bugün daha kötü oldu önerebilceğiniz iyi bi hastane ve çocuk doktoru var mi 😞
Betul334 Ben nisa hastanesi muberraya götürüyorum bakırköydede ali fuat serpen var oda iyi bir doktor hatta Başakşehir de oturuyor kendiside bayagıda fenomen