Herkese merhaba , doğum kanaması 30 gün sürdü 10 gün sonra tekrardan bi kanama oldu ufal ufak neyse kanama kesildi ben korunma için ilaç almaya başladım başladıktan sonra adet olur gibi karnım ağrıyo öyle kan geliyo . Acaba ilaç mı yapıyo yoksa adet mi oldum bilmiyorum ilaç alıp almicamı da bilmiyorum