Selamlar, bu ürünü kullanan var mı? Tak çıkartmalı kulplu olanlar. Mağzada baktım ama teşhir ürününde sapı takıp çıkartmadan kaynaklı deformasyon ve soyulmalar gördüm. İnternette de kapakların tam oturmadığından bahsedilmiş. Emin olamadım. Kullananlar varsa fikirlerni söyleyebilirler mi?