pamukmom Arkadaşlar bebeğim önemsiz bi sebepten röntgenlede hallolcakken dr istediği için tomografiye girdi içim içimi yiyor. 600 dlp radyasyon almış,bu bebek dozumu? zararı olur mu? yüksek bi değer mi lütfen birsey yazın