BenMathilda [url=https://hizliresim.com/BOYQNG][img]https://i.hizliresim.com/BOYQNG.png[/img][/url] bronsit görünüyor mu
Newmama BenMathilda sadece filmden böyle bi tanı koyulamaz akciğer sesleri dinlenmesi gerekir tabi kan değerleri de önemli filmde akciğer sönmesi var mı yok mu bakılır sönme yok gibi duruyo tedavi sonrası ve öncesi film karşılaştırmasına bakılır
BenMathilda Tly16_ emin misiniz ya internetten baktım bana da temiz gibi geldi ama bebegim bronsitten 4 gun hastanede yattı, bugün geldik eve
Ikrasu__ BenMathilda fılmde bellı zaten bıraz balgam ınmıs bronscuklarına balgam atıyosa on gune. Antıbıyotık ıle gecer oksuruk bıraz rahatsız eder bogazı tahrıs olur ama doktor gereken tedavıyı yapmıstır korkma balgam atması mıkrobu toplayıp dısarı atıyor cocugun hem vucudu bır yenı hastalıga dırenc gostermeyı ogrenmıs oldu hem guclenıyor bazen hastalıklar gereklı sızde ılgılı bı annesınız zaten ılerledıgı zaman farkına varırsınız zaten
BenMathilda Hohomoromu 8 aylıkken başladı, her kış olur, 10 yaşında suan. genelde öyle oluyor bu tarz hastalıklar. bizimki de bronşit, doktor 6 yaşına kadar devam edecek dedi
Hohomoromu BenMathilda hadi ya benim kızmda geçen sene 2 yasındaydı ilk kez krup oldu bu kış 3 yaşına geldi bu kışta krup u yeni atlattı sürekli kalacak diye korkuydm bende 😥 sizede çok geçmiş olsun bebişinize 🙏
BenMathilda Hohomoromu tozdan terden alerjik seylerden deterjan parfum gibi uzak tutmak, mevsim gecislerinde iyi korumak guclu beslemek gerekiyo. mutlaka geciriyolar ama daha hafifliyo git gide insallah biter sizinki de, bizimki de
BenMathilda Ikrasu__ valla ilgiliyiz de doktor hatasi oldu bizim, 1 ay cekti yavrucak bizim hikayemiz kotu. suan iki farkli antibiotik kullanyoruz, yogun bakimin esiginden döndük.. Allah tum hasta bebiklere sifa versin doktorlara da akıl merhamet vicdan
Ikrasu__ BenMathilda ben bı hırıltısı ıcın 8 doktora goturdum balgam ıcın 3 doktora en sonunda ıyı bır doktor bulduk sakın tek doktora baglı kalmayın bende tavsıye cock cok gecmıs olsun🙈