Bebeler vücutlarının 2 katı ağırlığında kafa büyüklüğüyle doğarlar vücudun en ağır yerleri kafası şu an kucaktayken ya da siz ayaktaykrn kafanın aşağı düşmesi gayet normal vücudu geliştikçe vücut kafa dengesi birbirini yakalayınca tam anlamıyla kafayı tutuyorlar. Benim de ilk bebem ama düşününce daha çok küçük tutmak için. İnternete bakınca felaket senaryoları yazıyorlar en ufak şeye bile ama şu anki durum olağan bence.