Oğluk 4 ay 19 günlük oldu yeni aklıma geldi başvuru yaptm sizler aldınız mı?
Almayanlar varsa eğer anlatıyorum; e devlete girip şahıs ödemeleri banka tanımlamaya girip hangi bankayı kullanıyorsunuz ona tıklayın tıkladıktan sonra aşağıda detay çıkıyor.
Eşiniz veya sizin sigortalı olmanız gerekiyor sizin yoksa eşiniz üzerinden de alabilirsiniz lakin eş üzerinden nasil alınıyor bilmiyorum.
Kızlar ne zaman sonuçlanıyor biliyor musunuz?