Kızlar selam. Tuvalet eğitiminde bugün 3. Günümüz. Güzel geçiyor çişini yapıyor ama kakasını yapmıyor. İlk gün altına yaptı biraz. 2. Gün hiç yapmadı. 3 gün yanı bugün çok az kaçırdı ama rahatsız olduğu için devamını getirmedi. Tuvalete yapalım diyorum hayır diyor. Başına gelen varmı? Nasıl bir yol izlediniz?