Kızlar selam herkese. Bebeğim 6 Mayısta altıncı ayı bitirip yediden gün almaya başlayacak. Sadece mama ile besleniyordu fakat 2 aylıkken bizde mama reddi başladı ve bu zamana kadar hiç geçmedi. 4.5 aylıkken mecburen ek gıdaya başladık. Bu zamana kadar bir şekilde içirebiliyordum mamayı ama artık ne uykudayken ne uyku sersemiyken ne de aç bırakarak hiçbir şekilde içiremiyorum asla istemiyor. Kaşık maması yapıyordum hero babyin su yerine artık mesela 60 ml formül mama ile hazırlıyorum fakat napacağımı şaşırdım. Biberon ve mama da değiştirdim üstelik yine fayda etmedi. Başına gelen var mı ne önerirsiniz napmalıyım?