Gozde92 Kızlar bebeģim memeyi bir kaç dk emdikten sonra ağzindan cikartıp meme aranıyor. Hem memeyi ağzına geri alıyor ama bir kac saniye sonra geri cikartiyor. Süt gelmiyor mu diye kontrol ettim ama geliyor. Ilk tazikli gelen kısmı bitmiş oluyor sadece. Doydu mu diyorum kaldırdığımda basiyor cığlıgı. diğer memeyi veriyorum onu da ayni bi kac dk emip cikartıyor. Anladığım kadarıyla sütün hep tazikli çok gelen sşeklinde olanını içmek istiyor. Ee bir kac gündur kakamız bu yüzden muhtemelen yeşil. Gazımızda çok. ve doyurucu olmadığıdan doymuyor ve sürekli emmek istiyor. Son süt denen kısmı bir turlu emdiremiyorum kızıma tembellik ediyor sanırım. Başına böyle birsey gelen oldu mu ??
CaglaOzcanErsoy Benimde geldi , hatta memeyi çekiştiriyor öyle tazikli gelsin diye sonra ağlıyor sakinleştirmeye çalıştım ,sürekli konuşuyorum emzirirken dikkatini bana vermesini sağlıyorum saçlarını oksuyorum zamanla azaldı şimdi daha iyi .
Ricitos Ay evet aynı sorun bende de var. Neden böyle yapıyor anlamıyorum. Basıyor çığlığı, sanki meme kaybolmuş gibi aranıyo, buluyo sonra yine çığlık. Bi yandan elleriyle göğsüme vuruyo bi yandan tepiniyo. Bende acaba tazyikli şekilde gelmediği için mi böyle yapıyor yoksa sütüm gaz mı yapıyor anlamıyorum :(
Elifesma Sürekli şarkılar hayvan sesleri çıkartarak dikmatini bana çekiyorm bi süre sonra alıştı bnm kızımda ama zor bi dudum bebek içinde sizin içinde ( komsular ağlama değil benim bestelerimi dinler oldu ) 😃
Birprensannesi Büyüme atakları bunlar hep 😂biz 3ay18günlük olduk haha aynı arada unutuyor sonra tekrar devam ediyor 😍