Bebeğimin burnu son 1 aydır hep tıkalı hep ağızdan nefes alıyor, zor bela izotonik sıkıp aspiratörle çekiyorum ama asla azalmıyor yine ve yine burnu tıkalı kışın bile böyle değildi, öncesi öyle olduğunu düşünmedim ama birkaç gündür bahar alerjisi olabilir gbi geldi, bu durumu yaşayan var mı herhangi bir damla ya da sprey falan kullandınız mı? Aspiratörle temizlemekle bitmiyor ve uykularını aşırı bölüyor