Kızlar garip bi şekilde akıntım kötü kokuyor. Doktor fitil verdi bide krem verdi kaşıntı için bayadır kaşınıyor ama hiç koku olmamıştı bu koku nasıl geçer acaba sürekli iç çamaşırımı değiştiriyorum temiz tutuyorumda orayı ama böyle kötü ağır bi koku yani kendimden çok rahatsız oluyorum acaba bu soğan kürü falan iyi gelirmi bu kokuya içsem falan