Merhaba kızlar benim adet düzensizliğim var ve aralıktan beridir çocuk yapmayı deniyoruz her ay diyorum bu sefer hamile kaldım fakat hep negatif çıkıyor bu ay ise 8 gün geciktim çok umutluydum hamile çıkacağıma fakat yine negatif veriyor sizin de böyle düzensiz adet döngünüz var mı ? Normal döngü 21-32 arasın da olmalıymış benimki bazen 41-46 oluyor bilgisi olan var mı