Yusufunannesi97 ahlelele_ahlelas malesef şanslı değilim ya bende hep dolgusuz janjanli sutyenlere özenerek bakıyorum 😅
Sevah Yusufunannesi97 oda emzirme ile büyüdü biraz hacim arttı şekil bozuk ken ne yapayım 80 . 90 nı 😄🤲😄😄
Abdisumeyye Yusufunannesi97 bnde emzirme bittikten sonra küçültmeyi düşünüyorum ne güzel öyle bı derdiniz yok
Abdisumeyye ahlelele_ahlelas bnde malasef zaten büyük emzirme hamilelik iki bebeden sonra iyice büyüdü küçültmeyi düşünüyorum ama bakalım bebeğim bı büyüsün
Abdisumeyye findikfarem bnde öyle düşünüyorum ya zor diyorlar ama araştıriyorum hiç kolunu falan kaldırmamaliymisz ama yardımcisz olmaz
findikfarem Abdisumeyye o yüzden yardım edecek birilerini getircz yanımıza benim olmama var zaten hamileyim o bi doğsun emmesi bitsin de sonra artık. ama böyle de zor bildim bileli yoruyor benı
hnnl Yusufunannesi97 canım sen bilirsin ama yaptırma daha kötü olur Allah korusun Allahın verdiğini değiştirme müdahale oluyor gunah hem tabi kendin bilirsin ama
Yusufunannesi97 hnnl ya bende aslında bundan korkuyorum bir yandan ama çok da istiyorum tüm ozguvenim kırıyor yıllardır sapik gibi tövbe yarabbim büyük olanlarinkine bakıp kendime haksızlık gibi hissediyorum
hnnl Yusufunannesi97 seytanın vesvesesi boşver benimkide küçük güzel değil ama olsun yapacak bisey yok ama daha kötü olur zaten duyuyoru estetik işine girenin sonu kötü oluyor uyma o vesveseye takma bir Süre sonra kaybolur
Yusufunannesi97 hnnl ya bir yandan vazgeçmeyim diyorum sonra öyle büyük olanalri görünce TV dr sosyal medyada falan tekrar acaba oluyorum 😔
Abdisumeyye findikfarem ya ne güzel kaç aylık hamilesiniz bnm bı oğlum var 6 yaşında kızımda 17 aylık emiyor biraz büyüsün düşünüyorum ya
gurbetcimami ahlelele_ahlelas bizde de şöyle bir şey var o janjanlı sütyenleri giyiyoruz ama içi dolmuyor ikisini bi tarafa koysan anca doldurur buda kötü duruyor malesef biraz südyenden taşsa üff 👌😂