umay_s Sleepy kullanıyorum fakat kaka sızdırması yaşıyorum küçük geldi diye bir beden büyük kullanmama rağmen sorunum devam ediyor aynı sorunu yaşamak istemiyorum tekrardan önerdiğiniz tecrübelerle bez markası fikri verir misiniz
Pembebulut27 umay_s prima kullandım bir süre çok yapsa bile taşırmadı.Cok memnundum ama gerçekten pahalı gelmeye başlayınca molfix kullanmaya başladım şimdilik sıkıntı yok
twinsmomm2 umay_s sleepy den molfixe geçtim ikinci ay bizde de taşırma sorunu başlamıştı sleepy’nin kalıbı çok küçük yani sleepy 2 numara ve Molfix 2 numarayı yan yana koyun bariz fark var
cennet3534 umay_s Prima en iyi kullandım kaç saat kalsa bişey olmuyor goon muadili diyorlar öyle bişey yok molfıx deneyeceğim bide inşallah iyi gelir