Kızlar dün saat 5 gibi kahverengi bi hafif akıntım geldi bu zamana kadar da gelmedi ben dün adet oldum sandım fakat şimdi kırmızı yoğun bir şekilde gelmeye başladı dünü baz alarak mı hesaplayım yoksa büğün baz alarak mı hesaplayım çünkü benim için önemli adetli iken kan vereceğim doktor 3. Günü gel dedi böyle olunca salı mı gitsem Çarşamba mı diye düşünmeye başladım