Merhaba kızlar kızım 22 aylık çok şükür Rabbime sağlıklı aktif bir çocuk ama ne yaptıysam nekadar öğretmeye çalışşsamda taklit ederek öğretsemde oyunda oynasam yapmıyor yani ağzına bişey alıp götürmez yemez çiğnemez yada küçük elinin kavrayabilceği bebek bardakları almıştım içine su meyvesuyu süt koyarım ağzına koyup içmez inanım hepsini gösterdik ettik oynayarak taklit ederek ama yeme içme konularında yapmıyor zayıf bir bebekti doktor bana ek gıdaya başlayacagımda zayıf bir bebek zaten zayıf doğmustu gelısımı durur hemen kilo aldırmaya çalış demişti ben direk eline vermedim yiyecek korkudan üzüntüden stresten yedirmeye baslamıstım kendi kendine yemeyi öğretemedim gelişimi durmasın iyice zayıflamasın hastalanmasın bitkin düşmesin diye bu hep bölemi devam edecek varmı aranızda yaşayan böyle şeyler