10 gün oldum doğum yapalı canım aşırı sigara istiyo içersem bebeğime zarar diye de üzülüyorum işemiyorum ama çok bunaldım eşimin annesgil ve babannegille yaşıyorum çok üsütüme geliyolar belki bazı kişilere bahane olarak gelebilir ama kimse bazı şeyleri başına gelmeden anlamıyor kızlar