Ilay geçmiş olsun canım ❤️ Öncelikle senin sakin olman gerekiyor. Sen sakin olmazsan bebisin sakinleşmesini bekleyemeyiz. Yaşadığı ve yaşayacak olduğu tüm duyguları anneden aldığını düşünürsek, en büyük rol sana düşüyor. Madem doymadigini düşünüyorsun o halde bebeğin nasıl 500 gr alabiliyor ki? Bence gayet güzel. Sıkma canını. Unutma sürekli emmek istemesi aç olduğunu göstermez. Sana yakın olabilmenin tek yolu emmek. O da bunu kullanıyo. Sana yakın olabilmek için, onunla ilgilenmeni istiyo. İki aylık olmuş, göz teması kurabiliyor olması gerek. Yaklaş ona yüzünü incelesin seni görsün, konuş onunla. Anlamaz sanma anlar. Ayrıca onu sakinleştirebilecek olan da güven verecek olan da sensin. Sadece sana ihtiyacı var. Banyodan önce yarım saat ten teması yap. Bak nasıl rahatlayacak. Bazen tek istediği sıcak bi sarılma. 🥰 altini değiştirirken aç telefondan şarkı, bi yandan ısını yap bi yandan da şarkı söyle ona arada öp. Daha fazla ilgi ❤️