Baktıgınız yada daha once kullandıgınız yada arastırmalarınız sonucu guzel buldugunuz oto koltuklarını yzar mısnız. Forumda bu konuda detaylı bır post acılmamıs. Bana ve dıger Alacak olanalra fılır acısından cok ıyı olur. Herkes pylasırsa. Cunku pıyasada cok urun var ve praya yazık olsun ıstemez kımse. Alırken nelere dıkkat edılmelı aslında bu da onemlı ılk cocuk olunca bılemıyorsun fazla. Bırde 9-30 kilo mu alınmalı yoksa 15-36 kılo mu ? Bırde 0 aydan baslayanlrda var sanırım . Hangsıı tercıh edılmelı?