SerenGltkn bebeğin adına çocuk doktoruna randevu alıp da gidebilirsiniz ama randevusuz da bakılıyor devletlerde bilginiz olsun. Kalça ultrasonu için geldim derseniz size ultrasonw gönderiyor yenidoğan b bek olduğunu bildirin sizi hiç beklemeden içeri alıp çekiyorlar oğluma 3 4 defa çekildi hiç beklemeden girdik. Bütün araştırma devlet hastaneleri çekiyor. Ben Bağcılar develtte çektirdim 🥰