annediyebiri iki telefonu 13500 e aldık aslında benim aldığım seri hakkında çok kötü yorum yok az var yine de bizim için gereksiz bir alışveriş oldu gibi benim hali hazırda garantisi devam eden bir telefonum vardı sadece eşimin ihtiyacı var diye aldık bakalım şuanlık o da telefonunu yaptırdı detaylıca bakılıp alınmasın da fayda var