Kızlar 10 aylık bebeğim var çok güleç bir bebek değildi ama bu sıra aşırı mutsuz gibi bana hiç gülmüyor. Güldürmek için çooook uğraşıyorum ama gülmüyor hiç keyfi yok ama ne zaman anneme gitsek ona güler annemde keyifli keyifli çığlık atar sorun ne anlamıyorum geçer mi bu durum ?