Merhaba kızım bu aralar diş çıkardığı içinmiş doktorumuz söyledi bezleri aşırı derecede kokuyor ve günde 3 4 kez kaka yapıyor
Ben korbel almadım gereksiz gelmişti çöp kovasına o kadar para vermek tabi ki benim düşüncem alanlara saygım sonsuz.
Banyoya küçük bir kova aldık ayrı ona atıp günlük atıyorduk ama akşama kadar bile artık durulmuyor kokudan
Hee bezini böyle küçük poşetlere koysam diyorum koku dışarı çıkmasın akşam yine atılır çöp
Ben biraz araştırdım ama bulamadım
Bu meyveli çiçekli vs onlardan da kullandık ikisi de ağır kokuyor hele bezle birleşince çok çok fena
Bildiğiniz öyle bir poşet var mı çok teşekkürler🌸