Öğünlere geçmeniz nerdeyse 9 aylığı bulması gerekiyor. Yadına bile baksa yeter. Bir bebek kavanozunu koca bir günde bitirse bile yeter. Önemli olan yemeği çiğneyebilmesi tutabilmesi. Doyurmak için yedirmeyin. Fazla yerse kabızlık iştahsızlık ek gıda reddi olabilir