Herkese günaydın ☀️🌞 daha öncesinde spiral geçmişim oldu. İlk taktırdığımda doğumdan 4 ay geçmişti ve daha ilk kontrole gittiğimde kaydığını öğrenmiştim çıkartmışlardı. Sonrasında oğlum 8 aylıkken hamile kaldım 3aylık hamileyken maalesef kürtaj olmak zorunda kaldım ilk adette tekrar spiral taktırdım 6 ay sonra o da kaydı ve acı eşiğim yüksek olmasına rağmen adet dönemi geldiğinde yatak döşek yatıp ağlıyordum resmen. Bir ay korunmadık ama şimdi tekrar korunmayı düşünüyorum. Bir çok prezervatif denedik ama alerji mi yapıyor anlamadım inanılmaz yanma ve kaşıntı oluyor. Spiral ve prezervatif elendi😅 hapla ilgili çevremde kilo aldırdığını çok duydum, iğneyle korunan hiç duymadım varsa yorumlarınızı alabilir miyim, bir kaç gün sonra doktor kontrolüm var ona göre belirtmek istiyorum