ipeksmom02 bizde formül mama kullanıyoruz ben 3 saatte bir mamasını hazırlayıp uyku arası içirirdim neyse metabolizma doktoru 5-6 saate kadar uyuyabilir 6 saatinde geçmesin şekeri düşer daha çok uyuma isteği gelir diye ama ben bebeğim zayıftı kilo problemimiz vardı diye en fazla 4 max 5 saat bekledim kalkıp hazırlayıp veriyordum tabi her doktorun görüşü farklı şimdi bebem6,5 aylık gece 3 saat bile dolmuyor uyanıyor🤦🏻♀️😂