esmanur433 Merhaba arkadaşlar 8 aylık bebeğim var emziriyorum artı ek gıda gidiyoruz dün arkadaşımla yürüyüş yaptık bayaaa uzun bi yürüyüş bebeklerle e emzirmeedim dışarıda haliyle sıkı sütyen giymiştim suda içememiştim çok acaba sebebi bunlar olabilir mi eve gelince göğüslerim dolu gibiydi emzireyim derken biraz zaman geçti süt yok gitti resmen bu düzelir mi acaba emziriyorum emziriyorum gelmiyor sağdım gene gelmedi
SeverusSnape esmanur433 göğüslerinize sıcak havlu koyun, bol bol su için, siyah kuru üzüm hoşafı için, yeşillik tüketin faydası olacağını düşünüyorum. Sıkı sütyen süt kanallarını tıkıyor, mastit oluşumunabile sebep oluyor.
Marsila esmanur433 Eczaneden süt artırıcı şey al incir kaynat iç bol su iç stres yapma ve sürekli memeni tuttur bebise
Marsila esmanur433 Ay niye acaba ya süt gelmedi ondan mı şey mi yapsanız mama yandan enjektör ile verip memeyi tutursanız ben bir ara öyle yapmıştım