Eslem_Somuncu doktorunun bilgisi var mı bu şekilde beslediğinizden. Çocuk alerji olabilir kafanıza göre vermeseniz mi ki? Ve daha 4. Ayi bile dolmamis. Keşke doktoruyla bi beslenme programı çizseniz. Çok zararlı şeyler bu uyguladıklarınız. Onun midesi bağırsağı ne ki hazmetsin tüm bunları. Mama ya da süt almadığı sürece sağlıklı beslenemez. Maşallah 1 kilo aldı diyorsunuz alt sınır 600 gr daha ne alsın. Sütünüz önemli onun için. Diğer hiç bir şey şuan onun için sağlık değil.