doktorumuzu bize ilk söylediği şey arı mama ve cicibebeyi kesinlikle vermememdi çok şekerli ve sağlığa zararlı şeyler bunlar. ek gıdayı zaten 6. ay bitmden vermeyin diyorlar şu an bir biberon maması verebilirsiniz en doğrusu o olur sütünüz yetmiyorsa. 6. aydan sonra da verilebilecek şeker ilavesiz güzel kaşık mamaları var