Gelecegimsin ben yaptırdım ama rötus için gitmeyi bile canım istemiyor T bolgesi yagli oldugu icin çok uzun süreli durmaz dediler dedikleri gibi yüzde 80i 1 ayda aktı o 1 ayda zaten kabuklanma ve soyulma ile geçti sabah akşam nemlendirici gerekiyor hiç keyfini suremedim görüntü güzeldi ama kalıcı olmadi aman aman bir acisi yok rötus için gitmeme sebebim o kabuklanma ve kabuk görüntüsünün rahatsız etmesi